ΕΛΜΕ Κέρκυρας για τη μήνυση σε καθηγητές για bullying: Όχι στα τηλεδικεία

Ανακοίνωση σχετικά με θέμα που ήλθε πρόσφατα στη δημοσιότητα σχετικά με μήνυση κατά πέντε καθηγητών γυμνασίου στην Κέρκυρα την οποία κατέθεσαν γονείς μαθήτριας, εξέδωσε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας

 

Ανακοίνωση σχετικά με θέμα που ήλθε πρόσφατα στη δημοσιότητα σχετικά με μήνυση κατά πέντε καθηγητών γυμνασίου στην Κέρκυρα την οποία κατέθεσαν γονείς μαθήτριας, εξέδωσε η ΕΛΜΕ Κέρκυρας.

Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι γονείς του κοριτσιού κατηγορούν τους εκπαιδευτικούς για bullying σε βάρος της κόρης τους. Η ΕΛΜΕ Κέρκυρας στην ανακοίνωσή της, τονίζει ότι τα “ζητήματα αυτά απαιτούν διακριτικούς χειρισμούς”, επισημαίνοντας ότι η όλη διαδικασία δεν γίνεται “μέσα από άτυπα τηλεδικεία”.

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Παρακολουθούμε τις τελευταίες μέρες, στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης (τοπικά και εθνικής εμβέλειας) και στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, «ρεπορτάζ», πληροφορίες, αναρτήσεις και φήμες σχετικά με μαθήτρια Γυμνασίου της Κέρκυρας, η οποία φέρεται να έχει πέσει θύμα προπηλακισμού, απειλών και σωματικής βίας από καθηγητές.

Για μία και πλέον εβδομάδα μια σχολική μονάδα, συμπεριλαμβανομένων τόσο των μαθητών όσο και των εκπαιδευτικών, που εργάζονται σε αυτή, «εκτίθενται» και δαχτυλοδείχνονται σε μια ολόκληρη κοινωνία σε καθημερινή βάση.

Τα ζητήματα αυτά απαιτούν διακριτικούς χειρισμούς, γιατί πρώτα και κύρια εμπλέκονται παιδιά. Εάν υπάρχει κάποιο περιστατικό που χρήζει εξέτασης και αντιμετώπισης, θα πρέπει να αφορά πρώτα και κύρια τις εσωτερικές λειτουργίες της σχολικής κοινότητας και μέσα από θεσμοθετημένες διαδικασίες να οδηγείται στη λύση του.

Σε καμιά περίπτωση όμως αυτές οι διαδικασίες δεν είναι τα τηλεοπτικά πάνελ ή/και τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, μέσα από άτυπα τηλεδικεία. Οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί, όπως άλλωστε και το σωματείο μας, είναι οι πρώτοι που ενδιαφέρονται, ώστε αν υπάρχουν τέτοιες συμπεριφορές, να απομονώνονται και να καταδικάζονται.

Να σημειώσουμε τέλος, ότι η εκπαιδευτική διαδικασία είναι μια σύνθετη και πολύπλοκη πράξη σε ένα σχολείο που δε μένει ανεπηρέαστο από το κοινωνικό και οικονομικό περιβάλλον και από τις αντιεκπαιδευτικές πολιτικές που το απαξιώνουν συνεχώς. Τα προβλήματα που ενδεχομένως να προκύπτουν μεταξύ όλων όσων εμπλέκονται στην εκπαιδευτική διαδικασία θα πρέπει να λύνονται με καλή συνεργασία από τα όργανα του Σχολείου και τα μαθητικά συμβούλια, με την ενημέρωση και τη συμμετοχή των γονιών, και όποτε χρειαστεί και με την παρέμβαση των θεσμοθετημένων (δυστυχώς υποστελεχωμένων) υποστηρικτικών δομών”.

Η Κέρκυρα Σήμερα