Διαδικτυακά μαθήματα-Τα φροντιστήρια της Πάτρας προσαρμόστηκαν στα νέα δεδομένα με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές τους τα περισσότερα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών ξεκίνησαν μαθήματα μέσω… διαδικτύου, προκειμένου να καλυφθεί όλη η εκπαιδευτική ύλη, χωρίς να δημιουργηθούν κενά

 

Με αίσθημα ευθύνης απέναντι στους μαθητές τους τα περισσότερα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης και ξένων γλωσσών ξεκίνησαν μαθήματα μέσω… διαδικτύου, προκειμένου να καλυφθεί όλη η εκπαιδευτική ύλη, χωρίς να δημιουργηθούν κενά.

Κυρίως, για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου που προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις η αγωνία μετά την ανακοίνωση αναστολής λειτουργίας των φροντιστηρίων ήταν μεγάλη, αφού η τρέχουσα περίοδος είναι ιδιαίτερα κρίσιμη όσον αφορά στην προετοιμασία τους.

Έτσι, παρά το γεγονός ότι στην Αχαΐα ανακοινώθηκε αιφνιδιαστικά λόγω του μεγάλου αριθμού των κρουσμάτων κορωνοϊού το κλείσιμο των φροντιστηρίων, οι ιδιοκτήτες προσαρμόστηκαν άμεσα και εγκατέστησαν εγκαίρως ηλεκτρονικές πλατφόρμες για την συνέχιση των μαθημάτων εξ αποστάσεως, ώστε να μην διαταραχθεί η εκπαιδευτική διαδικασία.

Ωστόσο, το οικονομικό πλήγμα για τα φροντιστήρια είναι μεγάλο, αφού ήταν από τις πρώτες επιχειρήσεις που έκλεισαν με… οριζόντιο τρόπο με αποτέλεσμα τουλάχιστον τις πρώτες ημέρες να μην επιτρέπεται ούτε η λειτουργία των γραμματειών τους με ό,τι αυτό συνεπάγεται. Οι απώλειες είναι σοβαρές για τον κλάδο, στον οποίο απασχολούνται χιλιάδες εργαζόμενοι καθηγητές.

Μ. ΦΑΚΟΣ: ΜΕΓΑΛΗ Η ΠΡΟΚΛΗΣΗ

«Από την πρώτη στιγμή αναζητήσαμε τρόπους για να μην διακοπεί η εκπαιδευτική διαδικασία που είναι σημαντική για όλους τους μαθητές μας και κυρίως, για τα παιδιά που προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες. Η Αχαΐα, όπως η Ηλεία και η Ζάκυνθος ήταν οι πρώτοι νομοί για τους οποίους ελήφθη η απόφαση να αναστείλουν τη λειτουργία τους τα φροντιστήρια, με αποτέλεσμα να βρεθούμε αντιμέτωποι με μία πρωτόγνωρη και ξαφνική κατάσταση, σε αντίθεση με τους συναδέλφους μας στην υπόλοιπη χώρα που πρόλαβαν να προετοιμαστούν. Αρχικά μας έκλεισαν μέχρι και τις γραμματείες, αλλά τελικά μπορούν να λειτουργούν. Ο κλάδος μας έχει πληγεί ανεπανόρθωτα. Προέχει φυσικά η υγεία των μαθητών και των καθηγητών μας, όμως το μισθολογικό κόστος, αλλά και τα έξοδα είναι δυσθεώρητα και πρέπει να υπάρξει μέριμνα από την Πολιτεία για την υποστήριξή μας. Επίσης, δεν είναι δυνατόν να κλείνουμε τα φροντιστήρια και να συνεχίζουν να γίνονται τα ιδιαίτερα μαθήματα που αντίστοιχα, ενέχουν κινδύνους όσον αφορά στη μετάδοση του ιού. Αυτό που είναι ενθαρρυντικό είναι το γεγονός ότι τα παιδιά μας προσαρμόστηκαν κι εμείς καταφέραμε να απαντήσουμε με άμεσο τρόπο στην πρόκληση», δήλωσε στη «Γ» ο πρόεδρος του Συλλόγου Ιδιοκτητών Φροντιστηρίων Μέσης και Ανωτέρας Εκπαίδευσης ΝΔ Ελλάδος,Μηνάς Φάκος.

ΗΡ. ΓΙΑΝΝΑΚΟΠΟΥΛΟΣ: ΠΛΗΡΗΣ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

Από τα πρώτα φροντιστήρια που εγκατέστησαν σύγχρονο και ιδιαίτερα εξελιγμένο πληροφοριακό σύστημα για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση των μαθητών, ήταν ο «Στόχος». Όπως δήλωσε, ο ιδιοκτήτης των φροντιστηρίων «Στόχος», Ηρακλής Γιαννακόπουλος «ξεκινήσαμε άμεσα μαθήματα με τους μαθητές μας μέσω ενός σύγχρονου πληροφοριακού συστήματος που παρέχει πάνω απ’ όλα αξιοπιστία, ώστε η διαδικτυακή εκμάθηση να γίνεται χωρίς οχλήσεις ή διακοπές. Το σύστημα έχει λειτουργήσει με εξαιρετική επιτυχία μέχρι σήμερα, γιατί δεν θέλαμε απλά να καλύψουμε τις ώρες των μαθημάτων, αλλά να συνεχίσουμε την εκπαιδευτική διαδικασία στα πρότυπα όσο το δυνατόν της δια ζώσης εκπαίδευσης. Μάλιστα, τα μαθήματα, στα οποία έχουμε προσθέσει και επιπλέον ώρες δεν γίνονται μόνο για τους μαθητές της Γ’ Λυκείου και τους αποφοίτους που προετοιμάζονται για τις πανελλήνιες εξετάσεις, αλλά για όλα τα παιδιά μας, και στις τάξεις του Λυκείου. Επίσης, οι μαθητές παραλαμβάνουν κανονικά μέσω e mail όλες τις σημειώσεις, ενώ τους έχουν δοθεί και τα βιβλία του φροντιστηρίου τα οποία είναι απαραίτητα για την προετοιμασία τους. Αν και όλη αυτή η διαδικασία συνιστά ένα επιπρόσθετο και αρκετά υψηλό κόστος, η διαφύλαξη των μαθητών μας που οφείλουμε να τους καλύψουμε πλήρως ήταν η προτεραιότητά μας».

N. XAΛΑΖΙΑΣ: ΣΤΟ ΠΛΕΥΡΟ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ

Από την πλευρά του, ο Νίκος Χαλαζιάς εκ των υπευθύνων του φροντιστηρίου ΟΡΑΜΑ 18plus, ανέφερε πως επίσης, έχουν ξεκινήσει τα διαδικτυακά μαθήματα, μέσω ειδικής πλατφόρμας στην οποία εκπαιδεύτηκαν όλοι οι καθηγητές εγκαίρως. «Δεν ξέρουμε πως θα εξελιχθεί η κατάσταση με τον κορωνοϊό και φυσικά ούτε μέχρι πότε θα μείνουν κλειστά και τα φροντιστήρια, αφού τα δεδομένα αλλάζουν από την μια στιγμή στην άλλη. Το φροντιστήριο μας δεν θα μπορούσε να αφήσει τους μαθητές μας χωρίς κάλυψη. Είμαστε στο πλευρό των παιδιών μας, συνεχίζουμε κανονικά τα μαθήματα για να μην δημιουργηθεί οποιοδήποτε κενό στην εκπαιδευτική ύλη. Γονείς και μαθητές εμπιστεύονται την φροντιστηριακή εκπαίδευση και εμείς το ελάχιστο που μπορούμε να κάνουμε για όλες αυτές τις οικογένειες είναι να τους το ανταποδώσουμε. Όλα τα σενάρια είναι πιθανά, γι’ αυτό και οι μαθητές μας θα είναι προετοιμασμένοι τόσο για τις πανελλήνιες όποτε κι αποφασιστεί να γίνουν, αλλά και για τις εξετάσεις τους στα σχολεία», επεσήμανε ο κ. Χαλαζιάς.

Κ. ΤΑΒΑΝΤΖΗΣ: ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΗΨΕΙΣ

Ο εκ των ιδιοκτητών των φροντιστηρίων «ΠΡΙΣΜΑ» Κώστας Ταβατζής ερωτηθείς από την «Γ» ανέφερε τα εξής: «Το φροντιστήριό μας λειτουργεί ηλεκτρονική πλατφόρμα και κάνουμε τα μαθήματα μέσω SKYPE. Είναι προφανές ότι δεν μπορούν τα μαθήματα μέσω SKYPE να αναπληρώσουν τη ζωντανή παράδοση μέσα στην τάξη όμως είμαστε σε επαφή με τους μαθητές μας, μπορούμε να τους λύνουμε απορίες και να τους κατευθύνουμε στην προετοιμασία τους. Σε ό,τι αφορά στους υποψηφίους των Πανελληνίων έχουμε ολοκληρώσει την ύλη και αυτήν την περίοδο γίνονται επαναλήψεις. Ελπίζουμε στην παράταση του σχολικού έτους για να γίνει η σωστή αναπλήρωση των χαμένων μαθημάτων και η προετοιμασία των παιδιών για τις εξετάσεις».

Ο κ. Ταβατζής επισημαίνει ότι όλα τα φροντιστήρια μέσης εκπαίδευσης της πόλης μας υπάκουσαν τις αποφάσεις της πολιτείας καθώς η αναστολή της λειτουργίας έγινε για λόγους δημόσιας υγείας, ενώ τονίζει πως μέσω των εξ αποστάσεως μαθημάτων που γίνεται στόχος είναι η εμψύχωση των παιδιών και η μέσω της καθημερινής επαφής υποστήριξης της προσπάθειας που καταβάλλουν.

Πρωινή Γνώμη Πατρών