Πολάκης: Κάθε ενίσχυση-χρηματοδότηση προς την Aegean πρέπει να μεταφραστεί σε ποσοστό ιδιοκτησίας από το ελληνικό κράτος

Απάντηση στον πρόεδρο της Aegean κ. Γιώργο Βασιλάκη έδωσε ο Χανιώτης βουλευτής Παύλος Πολάκης αναφορικά με το αίτημά του για κρατική στήριξη στην εταιρεία του

 

Απάντηση στον πρόεδρο της Aegean κ. Γιώργο Βασιλάκη έδωσε ο Χανιώτης βουλευτής Παύλος Πολάκης αναφορικά με το αίτημά του για κρατική στήριξη στην εταιρεία του

Όπως τονίζε ο κ. Πολάκης, η όποια ενίσχυση – χρηματοδότηση από χρήματα του Ελληνικού δημοσίου “πρέπει να μεταφραστεί αυτομάτως σε ποσοστό ιδιοκτησίας – μετοχών της Aegean από το Ελληνικό κράτος”.

Διαβάστε τι αναφέρει:

«ΤΙ ΜΑΣ ΛΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ΜΟΥ;;;

1)Δεν το μάθατε πως ζούμε στον καπιταλισμό κατ αρχήν; Ρωτήστε τον κύριο Θεοδωρικακο να σας το εξηγήσει !

2) Δηλαδή μας λέτε «πλήρωνε βλάκα φορολογούμενε ,τον ιδιωτικό μου αερομεταφορέα ,σώσε τον τώρα που έχει ζημιές και πάλι μόνος μου στα κέρδη».

3) Σας προτείνω να αγοράσει την Aegean το ελληνικό δημόσιο με 2 (δυο) ευρώ.Με 1(ένα) ευρώ είχε πουληθεί από το Χατζηδακη στο Βγενόπουλο η ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ. Θα γράψετε και κέρδος στα βιβλία από την πώληση της!

4) Σοβαρά μιλώντας, λόγω του ειδικού βάρους ύπαρξης εθνικού αερομεταφορέα κάθε ΕΝΙΣΧΥΣΗ-ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ προς εσάς από το Ελληνικό δημόσιο (δηλαδή από τον Έλληνα φορολογούμενο) ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΕΙ ΑΥΤΟΜΑΤΩΣ ΣΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΙΔΙΟΚΤΗΣΙΑΣ ΜΕΤΟΧΩΝ ΤΗΣ AEGEAN από το Ελληνικό κράτος !

ΥΓ .Οπως ο κυριος Σκερτσος προσωπική γνώμη λέω και τη λέω δυνατά.Μην αρχίσετε τα «επιτίθεται ο Συριζα στην υγιή επιχειρηματικότητα»!!!»

Να υπενθυμίσουμε ότι ο κ. Βασιλάκης είχε πει ότι εάν η εταιρεία δεν λάβει κρατική στήριξη, τότε το μέγεθός της -ο στόλος και το δίκτυο προορισμών της- θα συρρικνωθεί δίχως προηγούμενο. Παρέπεμψε ακόμη στο πλαίσιο που έχει δημιουργήσει η Ευρωπαϊκή Ένωση, που προβλέπει συγκεκριμένα εργαλεία και κανόνες, ώστε τα κράτη να είναι σε θέση να υποστηρίξουν τις εταιρείες είτε κάθετα είτε οριζόντια.

Απέκλεισε όμως, κάθε σενάριο κρατικοποίησης, ενώ τα μέτρα στήριξης θα μπορούσαν να περιλαμβάνουν, όπως είπε, τη δυνατότητα παροχής κρατικών εγγυήσεων σε δάνεια, την παροχή οριζόντιων μέτρων στήριξης του προσωπικού, ώστε οι εταιρείες να είναι σε θέση να διατηρήσουν τους εργαζομένους τους και την παροχή μέτρων με στόχο την αντιστάθμιση των ζημιών (φορολογικές ελαφρύνσεις, άτοκα δάνεια κτλ) που έχουν εμφανίσει οι αεροπορικές λόγω της κρίσης.

Αγώνας της Κρήτης