Με δανεικά πλοία ως τον Φεβρουάριο η Σαμοθράκη

Με έκτακτες δρομολογήσεις» δανεικών» πλοίων θα εξυπηρετείται η Σαμοθράκη μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, οπότε και προβλέπεται ότι θα υπογραφεί η νέα σύμβαση για την άγονη γραμμή.

 

Με έκτακτες δρομολογήσεις» δανεικών» πλοίων θα εξυπηρετείται η Σαμοθράκη μέχρι τον Φεβρουάριο του 2020, οπότε και προβλέπεται ότι θα υπογραφεί η νέα σύμβαση για την άγονη γραμμή.

Αυτό, τουλάχιστον, αποτελεί την επίσημη πληροφόρηση φορέων και κατοίκων του νησιού, που μέχρι τότε θα συνεχίσουν να εξυπηρετούνται από βραχυχρόνιες συμβάσεις με άλλα πλοία.

Σύμφωνα με τον πρώην δήμαρχο Θανάση Βίτσα, ο οποίος μίλησε στους «Απέναντι στον Δέλτα FM», η επίσημη πληροφόρηση από την επίσκεψη του Υπουργού Τουρισμού, αλλά και από βουλευτές, είναι ότι η σύμβαση, στο πλαίσιο των άγονων γραμμών, θα υπογραφεί με την εταιρεία που θα επιλεγεί, μετά τον Φεβρουάριο.

Παρά το γεγονός ότι είχε υπάρξει διαγωνισμός, ο οποίος έληξε στις 14/10, και τις δηλώσεις τοπικών φορέων ότι, σύμφωνα με την πληροφόρηση από τα αρμόδια υπουργεία, υπήρξε έντονο ενδιαφέρον από εταιρείες, τελικώς, αλλάζει το κυβερνητικό πλάνο, προκειμένου το κονδύλι που θα απαιτηθεί από το δημόσιο για την επιδότηση της γραμμής να ενταχθεί στον νέο προϋπολογισμό. Μέχρι να γίνει αυτό, η γραμμή Αλεξανδρούπολη-Σαμοθράκη θα εξυπηρετείται από «Δανεικά» πλοία, όπως γίνεται από τον Αύγουστο.

«Είναι ένα τεχνικό ζήτημα που θα λυθεί, θα υπάρξει διαγωνισμός και σύμβαση», σημειώνει ο κ.Βίτσας. «Εμείς, αυτό πουεπιδιώκουμε και θέλουμε, είναι μία σταθερότητα, με καλύτερεςυπηρεσίες, μίαθεαματικήβελτίωση στησύνδεση με Αλεξανδρούπολη, καθώς και μία σύνδεση με άλλο λιμάνι, ώστε να δημιουργηθούν κίνητρα για τις ναυτιλιακές εταιρείες, να έχουν ζωτικά συμφέροντα στην περιοχή, ώστε να δρομολογήσουν πλοία».

Αναφορικά με τους τελευταίους 2,5 μήνες και τα διάφορα πλοία που έχουν δρομολογηθεί στη γραμμή, σημειώνει πως «γνωρίσαμε καινούριες καταστάσεις, βιώσαμε παροχή υπηρεσιών πολύ υψηλού επιπέδου και άπασα η τοπική κοινωνία δηλώνειαπολύτωςικανοποιημένη.. Οι επαγγελματίες ταξιδεύουν χωρίς ουρές κι ακυρώσεις, οικονομικότερα, γρηγορότερα. Είναι πολλές οι ποιοτικές παράμετροι, οι οποίες βλέπουμε για πρώτη φορά και δηλώνουμε ευχαριστημένοι».

Σχολιάζοντας το ενδεχόμενο να δοθεί πάλι η γραμμή στη SAOS Ferries, σημειώνει πως «ο κ. Μανούσης οφείλει μία συγνώμη από καρδιάς στην τοπική κοινωνία» και τονίζει πως δεν δείχνουμε προτιμήσεις προς πλοιοκτήτες, μας ενδιαφέρει η εξυπηρέτηση».

Σχολιάζοντας την αλλαγή ονόματος που αποφάσισε η εταιρεία για το ΣΑΟΣ 2, σε «Σταυρός», τόνισε: «Δεν μπορώ να σχολιάσω, διότι δεν διαθέτω τογνωστικόυπόβαθρο για να σχολιάσωπαραψυχολογικού, μεταφυσικούχαρακτήρααιτιάσεις. Εγώθα περίμενα μια παρουσία του κ. Μανούση πιο ουσιαστική, με την έννοιαμίαςσυγνώμης από καρδιάς, προς την τοπικήκοινωνία. Από εκεί και πέρα, δεν δείχνουμεπροτιμήσεις σε πλοιοκτήτες. Μας ενδιαφέρουν τα χαρακτηριστικά του πλοίου και οι υπηρεσίες. Αν είναι το ΣΑΟΣ αυτό, να είναι, κανένα πρόβλημα. Απλώς, δεν θέλουμε να ξαναζήσουμε τα προβλήματα του Αυγούστου, ή τα προβλήματα μικρότερηςδιάρκειας, τουπροηγουμένου χρονικούδιαστήματος. Αυτό επιδιώκουμε,πέρα από πρόσωπα και ονομασίες πλοίων. Θέλουμεσταθερότητα. Αυτό που συμφέρει την τοπική κοινωνία, είναι να μην είναι η Σαμοθράκη πρώτη είδηση για ταπροβλήματά της».

Κ.Η. - Γ.Π.
Η Γνώμη της Θράκης